خبرنامه
خبرنامه
           

نسخه اولیه گوگل SGE مبتنی بر هوش مصنوعی

به پایین اسکرول کنید
امید بداق
     

امید بداق

من
  • محل سکونت:
    ایران
  • شهر:
    ارومیه
  • سن:
    25

خرداد ۵, ۱۴۰۲

۲:۳۴ ب.ظ

omidbodagh

گوگل امروز دسترسی نسخه اولیه SGE – جستجوی جدید خود را که مبتنی بر هوش مصنوعی مولد است در اختیار کاربران منطقه US (ایالات متحده آمریکا) از لیست انتظار Lab قرار داد.

عکس هایی که مشاهده می کنید اولین اسکرین شات ها از تجربه زنده جستجوی SEO در سرپ مولد گوگل است که فقط بخش جستجوی مولد را شامل می شود.

گوگل SGE

کاربران گوگل SGE

بنا به گفته کاربران، به نظر می رسد گوگل برای کوئری های short tail یک دکمه به همراه چند پیشنهاد برای پاسخ های مولد مرتبط کامل تر جهت متمرکز تر بودن جستجوی کاربر و برای اهداف شفاف تر نمایش می دهد و  کوئری های  long tail با پاسخ ai مولد همراه هستند.

نتایج تولید شده با پاسخ هوش مصنوعی مولد گوگل به همراه تصاویر لینک شده به صفحات وب مرتبط بوده و کوئری های مرتبط با جستجوی اصلی نیز برای توسعه جستجو پیشنهاد می شوند.

گوگل SGE اسنپیت

نسخه نهایی گوگل SGE

در نسخه نهایی SGE گوگل که در جریان IO ورژن experimental آن رونمایی شد، کاربران قادر خواهند بود از هرجایی در نتایج جستجو با کلیک بر روی عکس ها و اسنیپت ها یا باکس پاسخ مولد سوالات شان، به صفحات و نتایج جدید همراه با عکس و فیلم و یا متن دسترسی داشته باشند.

همچنین فیچر های جدیدی از جمله explore  و prespective در امتداد نتایج جستجو قابل نمایش هستند که تجربه جدید و تعاملی از نتایج وبسایت ها و صفحات وب را به جستجوگران ارایه می کنند. به عنوان مثال فیچر explore در سرپ موبایل با چندبار اسکرول نمایش داده شده و شامل ویژگی های تعاملی و بصری جدید است.

هوش مصنوعی گوگل SGE

این نتایج ترافیک را از سرتاسر سرپ گوگل با کوئری های مرتبط به جستجوی اولیه به وبسایت ها و صفحات وب رسانده و فیچرهای جدید نقش بسزایی را در این خصوص بر عهده دارند.

گوگل از سال 2021 و هنگام معرفی تحولات بصری سرپ به عنوان visually browsable همواره بر این موضوع که نتایج جستجو تجربه ای بی انتها از کاوش میان صفحات و فیچرها است تاکید کرده بود.

پست شده در اخبار, سئو, عمومیبرچسب‌ها:
یک نظر بنویسید

توسعه سایت و سئو سایت مثله همیشه
برای من یک پیام بنویس

    * من قول می دهم که اطلاعات شخصی شما محرمانه باشد