خبرنامه
خبرنامه
           

سیستم رتبه بندی محتوای مفید می تواند مطالب ارزشمند را پیدا کند

به پایین اسکرول کنید
امید بداق
     

امید بداق

من
  • محل سکونت:
    ایران
  • شهر:
    ارومیه
  • سن:
    25

اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۲

۳:۳۳ ب.ظ

omidbodagh

سیستم رتبه بندی helpful content که با هدف شناسایی و رتبه بندی محتوای نوشته شده برای کاربران people-first content و جریمه محتوای نوشته شده برای موتور جستجو search-engine first برای تمام زبان ها از جمله زبان فارسی فعال است، سایت هایی که وزن محتوای بی ارزش و بی کیفیت آنها بیشتر از سایر صفحات است را جریمه و صفحاتی که کلاسیفاید می شوند را ماه ها از نتایج جستجو خارج می کند.

این در حالی است که در جریان کنفرانس I/O 2023 درباره یک بروز رسانی بزرگ برای این سیستم رتبه بندی آگاهی داده شد که خبر از رتبه بندی انواع محتوا در سطح وسیعی از وب می دهد.

اطلاعات گوگل درباره بروزرسانی پیش روی HCU

طی سال های گذشته تا کنون، حجم محتوای تولید شده در وب بقدری زیاد بوده که بنوعی می توان گفت منفجر شده است. موضوعی که وظیفه ما را در سازماندهی هرچه بهتر اطلاعات بیشتر کرده و چالش بر انگیز می کند. مانند وقتی که برای تصمیمات کوچک و بزرگ شما در جستجو باید بسیاری از حقایق و دیدگاه ها را مد نظر قرار دهیم تا بینش صحیحی از آنچه به دنبال اش هستید را برآورده کنیم.

ما از هوش مصنوعی مولد کمک گرفتیم تا با روش های جدید نوآورانه بتوانیم نحوه تعامل و جستجوی شما را در این کرانه بی انتها بدرستی درک کنیم تا شما بتوانید به بهترین های وب دسترسی داشته باشید.

ما میدانیم بسیاری از جستجوگران برای یافتن اطلاعاتی که برای شان مفید است، می خواهند نظرات و گفته های دیگران را نیز جویا شوند. به همین ترتیب علاوه بر اینکه جستجوی وب را با قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی متحول می کنیم، به شما کمک خواهیم کرد تا افرادی که به شما در یافتن پاسخ ها الهام بخش هستند را نیز بیابید و نقطه نظرات شان را بدست آورید. بدین ترتیب هم اکنون در حال انجام بروزرسانی هایی هستیم تا به شما کمک کنیم به راحتی تجربیات انسان ها را در سرتاسر وب بیابید و استفاده کنید، زیرا می خواهیم جستجوی وب آمیخته به تجربه انسانی باشد.

اطلاعات مفید افرادی که در انجمن ها و شبکه های اجتماعی پیدا می شود را به نتایج می آوریم.

طی چند هفته آینده، وقتی چیزی را جستجو می‌کنید که ممکن است با تجربیات دیگران بهتر پاسخ داده شود، بخش جدیدی به نام Perspectives در بالای نتایج جستجو نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن به طور اختصاصی، ویدیوها، تصاویر و پست های بلند و کوتاهی را مشاهده خواهید که افراد در تالارهای گفتگو، سایت های پرسش و پاسخ و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. همچنین جزئیات بیشتری درباره تولید کنندگان این محتوا، مانند نام، عکس و اطلاعاتی درباره میزان محبوبیت شان نشان را ارایه خواهیم داد.

تجربیات و تعامل مردم با یکدیگر، نتایج جستجوی پیش رو را می سازد.

فرض کنید در حال سفر به یک منطقه گردشگری یا روستایی هستید گه خب، شخص بخصوصی را نمی شناسید که در آنجا زندگی کند. کافی است کوئری “چگونه در یک شهر جدید دوست پیدا کنم” را جستجو کنید تا Perspectives به شما فیلتری از دیدگاه ها را نمایش دهد و به شما کند رجایی که ایستاده اید به انبوهی از جاذبه ها و تصمیمات برای برنامه ریزی تفریح یا هرچیزی دست پیدا کنید. برای این منظور صفحه ای از نتایج را مشاهده می کنید که با توصیه های افراد همراه شده است.،مانند کلیپ های ویدئویی که افراد ضبط کرده اند و نظراتی که در انجمن های محلی به اشتراک گذاشته اند.

همچنین می‌توانید از طریق بخش دیدگاه‌های اختصاصی که ممکن است در صفحه نتایج ظاهر شود، به این سطح از انواع محتوا دسترسی داشته باشید و تجربیات طبیعی انسان ها را دربرابر خود داشته باشید. این مهم تنها با کلیک بر روی “مشاهده بیشتر” امکان پذیر می شود و شما را به صفحه ای هدایت می کند که به محتوای دیدگاه‌ها دسترسی پیدا می کنید.

ویژگی news-related Perspectives اکنون در بخش TOP STORIES فعال شده است و به مردم کمک می کند تا با بررسی نظرات دیگران و داده های تجربی اشخاص بتوانند درک بهتری از خبرها داشته باشند.

به شما کمک می کنیم محتوایی را بیابید که از تخصص و تجربه کافی برخوردار است.

علاوه بر اینکه به شما در یافتن نقطه نظرات و دیدگاه های معتبر کمک خواهیم کرد، نحوه رتبه بندی نتایج جستجو را با تمرکز بیشتر بر محتوای تخصصی دارای تجربه منحصر به فرد بهبود خواهیم داد.

سال 2022 سیستم رتبه بندی محتوای مفید را راه اندازی کردیم تا محتوایی که برای مردم ساخته شده است را بیشتر از محتوایی که فقط برای جذب کلیک تولید شده نمایش دهیم. بدین ترتیب اعلام می کنیم طی ماه های آینده، بروزرسانی بزرگی را به HCU خواهیم آورد که که محتوای ایجاد شده برگرفته از تجربه شخصی یا دیدگاه تخصصی را عمیق تر و دقیق تر درک می‌کند و به ما امکان می‌دهد این اطلاعات را در نتایج جستجو رتبه بندی کنیم.

ما اکنون می دانیم که اطلاعات مفید می توانند اغلب در صفحات یا مکان هایی یافت شود که برای همه غیر منتظره بوده و به سختی دیده می شوند. مانند نظری خوب در یک انجمن، یک پست با کیفیت در وبلاگ کمتر شناخته شده یا یک مقاله با تخصص منحصر به فرد در مورد یک موضوع مفید.

سیستم رتبه بندی محتوای مفید به زودی قادر خواهد بود جواهرات پنهان وب را بیابد و در نتایج جستجو نمایش و آن را بهبود بخشد.

ما همچنین نحوه رتبه بندی محتوای Review را در نتایج جستجو بهبود داده ایم. به عنوان مثال محتوایی که به بررسی کسب و کارها و برندها می پردازد، درباره مقصد گردشگری تجربه ای ناب از یک توریست را به اشتراک گذاشته است یا روش انجام کاری را مرور می کند. ما نتایج جستجو را با تأکید بیشتری بر کیفیت بالا و اصالت اطلاعات بهینه سازی کرده ایم، بدین ترتیب اکنون صفحات بیشتری را خواهید دید که بر اساس تجربه دست اول – first hand experience یا توسط شخصی با دانش عمیق – Daily expertise رتبه بندی شده است.

ما همانطور که بر اهمیت “تجربه” به عنوان عنصری از محتوای مفید تاکید می کنیم، تمرکز خود را بر کیفیت اطلاعات و ویژگی های مهم مانند اعتبار، تخصص و قابل اعتماد بودن ادامه می دهیم، تا بتوان به اطلاعات رتبه بندی شده اعتماد کرد.

بخش بزرگی از آنچه که “جستجو” را بسیار مفیدتر می‌کند، توانایی آن در ارتباط دادن شما به تجربه و دانش مردم در سراسر جهان است. همانطور که پیشرفت های جدیدی را برای جستجو به ارمغان می‌آوریم، به شما کمک می کنیم محتوا و نقطه نظرات افراد را بیابید و میان آنها کاوش کنید. این تجربه جدید می تواند به شکل یک ویدیوی 30 ثانیه‌ای یا یک مقاله درباره تجربه جدیدی از غواصی در یک دریاچه کمتر شناخته شده باشد.

پست شده در سئو, اخبار
یک نظر بنویسید

توسعه سایت و سئو سایت مثله همیشه
برای من یک پیام بنویس

    * من قول می دهم که اطلاعات شخصی شما محرمانه باشد