خبرنامه
           

معرفی 6 زبان محبوب هکر ها

به پایین اسکرول کنید
امید بداق
     

امید بداق

من
  • محل سکونت:
    ایران
  • شهر:
    ارومیه
  • سن:
    25

تیر ۲۱, ۱۴۰۲

۸:۲۹ ق.ظ

omidbodagh

‍۱. پایتون :
قطعا زبان پایتون هم مثل هر زبانی دارای نقطعه ضعف ها و قدرت هایی هست که باعث میشه موافقان و مخالفان خود را داشته باشد اما قطعا همه یادگیری پایتون را به عنوان یک زبان ساده و سریع توصیه میکنند. به خصوص به افرادی که تازه قصد ورود به دنیای هک و امنیت را دارند و تجربه و مهارت زیادی ندارند. و نیاز به یک زبان ساده و قدرتمند دارند که بتوانند ایده های خود را ساده تر و سریع تر پیاده کنند.

۲. زبان PHP :
زبان PHP پر کاربرد ترین زبان سطح وب و وبسایتها هست و همین پر کاربردی این زبان باشه که هکرهای سمت وب به این زبان برای درک بهتر وبسایتها علاقه داشته باشند

3 – زبان SQL :
این زبان یک زبان پرس و جو برای ارتباط یک زبان برنامه نویسی با دیتابیس است که اهمیت آن در حملاتی نظیر SQL Injection بیشتر جلوه میکند

4. زبان روبی :
روبی یک زبان سطح بالا است. این ویژگی سبب شده که روبی یک زبان راحت و خیلی خیلی آسان باشد؛ این ساده بودن سبب شده متخصصین امنیت بسیاری به آن علاقمند باشند و به دنبال یادگیری این زبان باشند.

روبی در حوزه های مختلف تست نفوذ کاربرد دارد در این بین به وب و شبکه نیز می توان اشاره کرد.
همین ساده بودن سبب شده اکسپلویت ها و ابزار های زیادی با زبان روبی نوشته شوند از این بین می توان به فریم ورک قدرتمند و پر طرفدار متاسپلویت اشاره کرد که بسیاری از آن برای حوزه های مختلف از شبکه های وایرلس تا وب و استفاده میکنند. استفاده از روبی بین متخصصین و اکسپلویت نویسان بسیار مرسوم است.

5. زبان JavaScript :
بعضی از افراد با توجه جاوا اول اسم این زبان آن را با زبان جاوا هم خانواده میدانند . اما این تصور یک تصور غلط است و جاوا اسکریپت کاملا متفاوت و مستقل از جاوا است . این زبان کاربرد بسیاری در سمت بک اند و هم فرانت وبسایت ها دارند و همین باعث می شود که این زبان از اهمیت بالایی برای هکرها برخورد باشد.

دوره تحلیل آسیب پذیری XSS با جاوا اسکریپت

6. زبان سی پلاس پلاس :
اگر به دنبال زبانی برای تست نفوذ در سیستم عامل ها هستید. یادگیری زبان ++C را فراموش نکنید این زبان به نوعی آپدیتی از زبان سی است که قابلیتهایی را به زبان سی اضافه کرده است و مناسب برای مانور در سیستم عامل ها به خصوص ویندوز است.

نظر خودتون رو میتونید داخل کامنت ها برای ما بنویسید !

پست شده در اخبار
یک نظر بنویسید

توسعه سایت و سئو سایت مثله همیشه
برای من یک پیام بنویس

    * من قول می دهم که اطلاعات شخصی شما محرمانه باشد