یه اسم خوب برای برندت میتونه موفقیتت رو در طولانیمدت تضمین کنه و تفاوت عجیبی در فروش ایجاد کنه پس باید خیلی تو انتخابش دقت کنی.
۱. اسمی که انتخاب میکنی باید مفهوم و حس کسب و کارت رو منتقل کنه، البته به این معنی نیست که چیزی توضیح بدی!
۲. بدترین کار برای انتخاب اسم برند اینه که بری یه اسمی شبیه برندهای بزرگ انتخاب کنی؛ چون ناخوداگاه محصولت رو فیک نشون میده پس بهتره یه اسم متفاوت انتخاب کنی.
۳. اسمی که انتخاب میکنی باید ساده نوشته بشه و حتما به ساختار انگلیسیش هم دقت کن، علاوه بر این باید به اینکه چطور خونده و شنیده میشه هم دقت کنی.
۴. بهتره اسمی که انتخاب میکنی یه تصویری از برندت توی ذهن مخاطب شکل بده این کار هم برندت رو به یاد موندنی میکنه و هم میتونه معرف یه ویژگی مثبت از برند و محصولت باشه.
۵. اگر قراره برندت جاهای مختلفی فعالیت داشته باشه بهتره به معنی اسمی که براش انتخاب میکنی خیلی دقت کنی.