تحقیقاتی که دکتر الن لِنگر از دانشگاه هاروارد انجام داده است، در این تحقیق از یک سری افراد خواسته است از یک فرد غریبه در خواست کنند که به آن ها اجازه بدهد که بدون نوبت از چاپگر استفاده کنند.
طبق نتایج، در صورتی که شما با این جمله «آیا می توانم قبل از شما از چاپگر استفاده کنم؟» ۶۱٪ احتمال شنیدن جواب مثبت را از فرد غریبه دارید.
اما در صورتی که شما جمله ی«آیا می توانم قبل از شما از چاپگر استفاده کنم چون عجله دارم؟» ۸۹٪ جواب مثبت را از فرد غریبه دریافت کرده اند.
در جملات خود اگر پاسخ این سوالات را کوتاه و سریع بدهید نرخ تبدیل شما بیشتر خواهد شد
این فرد کیست؟
این فرد چه میخواهد؟
چرا باید به آن خدمات بدهم؟
به عنوان مثال جمله
« این یک گوشی با پردازنده قوی و رم بالاست »
احتمال خرید پایین تری نسبت به جمله
« این یک گوشی با پردازنده قوی و رم بالا مناسب گیم و عکاسی است » دارد